2011. február 20., vasárnap

Januari krizis.

Januarban amilyen nagy lendulettel kezdtem neki az ujevnek es az uj eletnek, annyira hamar zatonyra futottam, ugy ereztem, es csak jottek-jottek a problemak. Nem alakultak jol a baratkozasok, hosszunak ereztem nagyon az egesz napot egyedul. Simi szupernyugos lett, ejszaka is rengetegszer felebredt. Almatlansag a tetofokara hagott. Szoval minden rossz volt. Aztan egy szep hetfoi napon, a babaklinikan kiderult, hogy Simon nemhogy hizott volna az elmult egy honapban, hanem fogyott. Azta...osszeomlas majd gondolkodas. Akkor a sok nyugossegnek valoszinuleg ez lehetett az oka. Tehat keves lett a tej. Na akkor indult a tapszer projekt. Milyet, hogy, mennyit...keves segitsem volt, de egy baratnom Magyarorszagrol sokat segitett. Simon 3 het alatt behozta a lemaradast, 1.2 kg-t hizott, boldog, elegedett baba lett es a sok erthetetlen nyugoskodesnek vegeszakadt. Szoval ertheto, hogy ilyen korulmenyek kozott semmi indittatasom nem volt irni a blogra, vagy kepeket felpakolgatni. Most, hogy mar rendezodni latszanak a dolgok, most mar van. 
Ugyhogy ime...

5 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy semmit nem tudtam a dologról és így segíteni sem tudtam. Nem lehetne egy kicsit "naprakészebben" tartani a kapcsolatot? Persze nem akarok tolakodni. Szerencsére nélkülem is megoldódott a kérdés, köszönet a magyarországi barátnőnek. A képek fantasztikusak, szemfüles kis unokám most is elkápráztatott. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó,hogy újra itt! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szívesen megosztottam volna Veled a tapasztalataimat, lehet, hogy akadt volna köztük egy-kettő, amit hasznosítani tudsz.
    Jó látni Titeket. NÁ

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Távollalkók!
    Ilyen esetekben érdemes a nagycsaládot megkérdezni, mert akadunk itt páran kisebb-nagyobb gyerekekkel. Én pl. mind a szoptatás, mind a tápiztatás örömeit és bánatait végigjártam. Szóval nyugodtan kérdezz, lesz még (sajnos) ilyen alkalom, mert krízis az akad bőven. De vannak szép és mosolygós pillanatok is, azokat is továbbra is oszd meg velünk.

    Sziasztok

    Dóramama (Markovits, csak álnéven vagyok bejelentkezve)

    VálaszTörlés
  5. Orulunk, hogy orulsz nekunk, Mixi!

    VálaszTörlés