2011. február 26., szombat

Eszak es Del.

A baba-mama vilag ujabb dimenzioi, eszak es del. Az eszaki anyukak egy picit idosebbek es egy picit nyitottabbak. A deli anyukak egy picit zarkozottabbak es fiatalabbak. En vagyok a keverek, delen lakom es eszaki jellegzetessegeket velek felfedezni magamon. Fontos kerdes, hogyan viszonyuljunk az angol babagondozasi-apolasi szemlelethez es gyereknevelesi stilushoz. Vannak, akik nagyon ortodox modon tartanak mindent, amit otthon fontosnak gondolnak, itt pedig nem. Vannak, akik atveszik az itteni szokasokat. En vagyok a keverek, sok mindent atveszek az itteni szokasokbol, mert tetszik, hogy nincs halalra aggodva es tullihegve a gondozas, ugyanakkor pl telviz idejen bizony sapkat meg zoknit adok a bebire, tobb helyivel ellentetben.
Ma egy olyan magyar csaladi napon voltunk, ahol szinte a teljes eszaki es deli magyar csaladi spektrumot meg lehetett ismerni.
A vegyes hazasparok egeszen masok, mint a csak magyar hazasparok. Aztan vannak, akik csak par evre tervezik a kintletet es vannak, akik biztosan itt akarnak elni. Vannak, akiknek komoly szakmajuk van es abban dolgoznak; es vannak, akik szerencset probalni jottek pincerkednek, meloznak mindenfelet. Es ezek a csaladok otthon nem feltetlenul egymassal baratkoznanak, de itt eleg nagy a nyitottsag a masik fele es ez jo (persze nem mindenkiben:~).
Mindig is szerettem az antikasztosodast. Egy Henrietta Barnett veszett el bennem:) vagy majd elovadaszom magambol!!
Nagyon jo volt!
Es akkor egy par remek kep a gyonyorusegrol.

A kedvenc: a brightoni bagoly


5 megjegyzés:

  1. Kedves kis "Henriettá"-m!! sikeres munkát kívánok. Azt találtam róla, hogy "szociál-reformer" volt! Gratulálok!! meg a gyönyörű gyermekhez is!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ez nagypn érdekes ez az Észak-Dél és egyebek, sőt, izgalmas. Nekem a dúlakör egy ilyen csoportosulás, ahol olyanokkal is vagyok, akikkel más fronton nem hozna össze az élet, és kifejezetten szeretem benne ezt is. Szóval hajrá, nyitottság!
    Simikém, annyira jól nézel ki, ahogy kommunikálsz itt velünk, távoliakkal ezeken a képeken. Igazán köszi, hogy nekünk is üzensz.
    Gyönyörűséges ez a gyerek, kedves szülők! Gratula. És sok puszi!

    VálaszTörlés
  3. ezt csak most látom, úristen mennyire jó arcnak tűnik ez a srác!

    VálaszTörlés
  4. Tanúsíthatom, hogy az életben még ilyenebb!!!!!!!! Gyönyörű, édes, kedves, beszél, nevet, örökmozgó - egy szóval: csoda!!!
    Én csak az északi mamákat-babákat ismerem (ez persze túlzás), ők tényleg nagyon nyitottak, barátságosak. Jó volt velük együtt lenni. És a leves, amit ott ettem! Az is csodás volt! Meg kell tanulni megcsinálni! Pá

    VálaszTörlés
  5. Én még ilyen szupermenő gyereket nem láttam!

    VálaszTörlés