2010. augusztus 21., szombat

Augusztusi hulló...


A családi vizitácó remekül sikerült. Egy hét csivitelés a lakásban, gyerekrajzok mindenfelé, macikák és cumik, jó kis ízelítő volt a gyerekes létállapotból. Döbbenetesen jól bírták a kicsik a városnézés erőltetett menetét, meg is voltam lepődve. A hétvégén a Richmond parki szarvasok újra lenyűgöztek minket. Ott áldogálnak, nem nagyon zavartatják magukat semmitől sem, kocsik, sétálók, gyerekek, felnőttek bámulják, macerálják, fotózzák őket, ők meg csak ott állnak, heverésznek és néha, ha éppen kedvük szottyan átgaloppoznak az út másik oldalára legelészni egy kicsit. Nagyon helyesek. 
Aztán volt hajókázás a Temzén Greeniwchbe. Na az is szuper volt. Imádok hajózni, a Dunán is óriási élmény volt. Annyira más arcát mutatja egy város a folyóról. Pontosan megmutatja a viziéletet, amit inkább kívülről szoktunk nézegetni, szeretni a vízszagot, bámulni a vizet, de a mólók, rakodópartok, kikötők értelmét és erejét csak a vízből lehet igazán megérteni.  És mivel persze ez már egy nem annyira élő világ, ezért kicsit utazás is  a múltba az egész.





























Persze a londoni időjárás is bemutatkozott, jó sok eső esett, de jó sok váratlan nap is sütött, úgyhogy minden volt. 
A legjobbak persze nekem a nagy közös reggelik meg vacsorák voltak:)

...és még képek!!










7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Lenyűgöző utazás, bámulatos séták, derék vendéglátás, kellemes társaság, hangulatos esték, értékes emlékek, hasznos tanulságok! Kár lett volna megfutamodni!
    Á

    VálaszTörlés
  3. Hát bizony kár lett volna...

    VálaszTörlés
  4. Szuper, hogy ilyen jól sikerült! Az meg külön szuper, hogy végre rájöttem, hogy hogyan olvashatom el ezt. Ma már 31. van, és én most látom először a családi látogatásóta beírtakat. Jó, mi? Ügyes vagyok?

    VálaszTörlés
  5. Persze. A lényeg, hogy legalább most már tudod. Látod, az én szüleim nem is kommentálnak, mert szerintem fogalmuk sincs, hogyan kell. Esetleg megtaníthatnád anyukámnak:)

    VálaszTörlés
  6. megpróbálom. A képek nagyon jók. A Te portréd (utolsó kép), ez a merengő, távolba néző portré, felette a fa koronája, afölött a borult égbolt igazi kompozíció. Grat.

    VálaszTörlés
  7. Elfelejtettem megmondani, hogy Nandi=Németh Andi. Gondolom, rájöttél. Mostmár csak azt szeretném tudni, hogy tehetem magamévá ezeket a képeket?

    VálaszTörlés